Lördagsgodis!

Håller på att städa, fint blir det (: ska snart duscha också, är skit varm, hua. har suttit på ett fik i centrum med mamma och fikat och skrivit brev till morfar i österrike som fyller 69år på onsdag (: köpte ascoola homer kallingar och strumpor med homer också! han gillar homer, hii. sen har jag köpt ett par gråa stuprörs jeans på h&m, satt jättebra och kostade bara 198 kr. helt okej (: får se om jag sätter på mig dom ikväll. det blir ju ganska varmt när man dansar..! jaja vi får se. har köpt isadora ögonskugga med fyra skuggor, svartglittrig, silverglittrig, lila och ljus lila.. det blir svart iallafall. så nån svart topp, tupperat hår.. ja vi får se (: får ta lite bilder sen. köpte lite på apoteket också.

nu måste jag fortsätta! puss och hoppas ni får en jättemysig lördag! ♥

image4059image4060



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback