Måndag - ny vecka!

sitter och äter lite mackor och choklad mjölk. gott! ska snart sminka mig och sen kör älsklingen mig till psykologen. kom inte alls upp vid tio som jag ställt kl på, har varit jättepigg alla dagar den närmaste tiden, men idag när klockan ringde, ställde jag om den och sov till tolv (: välbehövt! har nog legat väldigt konstigt i natt när jag sov, är helt stel i kroppen. har hoppat runt här i lägenheten för att mjuka upp mig lite ^^ så nu känns det lite bättre iallafall.

så nu blir det på med lite smink och fixa till min ruffsiga kallufs. puss på er!

image4025

jag längtar tills fredag, då ska jag och helena ha tjejkväll ♥



Kommentarer
Postat av: Helena

Hihi, vad söta vi är då gumman! LÄNGTAR MEST! z3

2008-02-04 @ 13:21:17
Postat av: Mysan

vad slta ni är=) ni får ha det så jätte kul=)

2008-02-04 @ 14:30:00
URL: http://mysackan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback