mysstund.

ska sätta mig och pyssla lite med inbjudningskorten till vårat bröllop, mysigt! jag älskar att pyssla image3964 ska göra iordning en stor kopp grönt te, är såld på grönt te just nu, så himlans gott! sen ska jag bläddra lite i några inredningstidningar som jag fyndade idag. man får så många tips och det är toppen ju image3965

jag hade sett fel på tvätt tiden, så typiskt..! vi som verkligen behöver tvätta. bokade dock ett senare pass, så får vi se om jag orkar stappla mig ner dit igen image3966 för älsklingen kommer hem vid åtta, då blir det middag och sen myskväll med film. då vill man ju inte tvätta!

nu - pyssel med inbjudningskorten image3967

image3969





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback