natti natt

nu är jag jättetrött, så skönt att vara hemma, även fast jag saknar mysan jättemycket så var det riktigt mysigt att få springa sådär löjligt kär mot varandra på perrongen och kramas och pussas massor, åh det var så underbart, ni anar inte (: vad vi har saknat varandra! har myst sen jag kom hem, druckit te och ätit mackor och tänt massa ljus och suttit och myst och pratat (:

ska bädda upp sängen, älsklingen har storstädat idag, och bäddad rent i sängen, underbart att krypa ner i en renbäddad säng (: tillsammans med min älskling. nu känner jag mig hel igen. never leave me ♥

imorgon ska vi åka ut med bilen och titta efter en perfekt plats att viga oss på. jag längtar, ska bli riktigt mysigt! har ju bilden i huvudet hur vi vill att det ska se ut, så vi får hoppas att vi hittar det stället.

nu ska vi krypa i säng, hoppas ni sover gott! puss&kram


image4265

Kommentarer
Postat av: Helena

Hör av dig gumman när du har tid...=/

2008-02-26 @ 11:22:15
Postat av: Mysan

jag saknar dig så mycket redan gumman:(

2008-02-26 @ 19:12:45
URL: http://mysackan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback