ny mobil.

ringde försäkringsbolaget nyss.. har fått min nya mobil. och jag vill inte ha den..! jag förstår mig inte på sony ericson :$ nokia är mycket bättre juuu. måste ringa och höra om det går att byta den. kräsen som jag är. ^^ det är iallafall den silvriga modellen på bilden.. den ligger tydligen på första plats på deras topplista, men det charmar inte mig vill jag lova :P hihi. får kånka runt på min tegelstens telefon några dagar till (: jag gillar den. haha. det är ju nokia :D men men, går det inte att byta så går det ju inte. men försöka går ju alltid (;

image4180



Kommentarer
Postat av: carin

Var också inne på nokia förut, var ganska emot sony ericsson. Men sen provade jag en och jag vill aldrig ha nåt annat än sony ericsson nu :P hihi

2008-02-19 @ 18:52:04
URL: http://carinparin.blogg.se
Postat av: Malin Inspiration & design

Har mejlat dig! =)

Postat av: Mattisfride

Good site! Good anti-spam protection of guestbook! Keep it up!

2009-06-01 @ 09:21:42
URL: http://mattisfride.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback