prima ballerina

mår jag som.. eller nja, nästan, men det är mycket bättre nu (: har både fått i mig frukost och lunch, riktigt gott, var så hungrig! sen har vi suttit i varsinn sackosäck och myst till en komedi. duschade innan filmen och tvättade håret, lavvli. sitter och bläddrar i en ELLE, massa fina kläder mm.

jag gillade verkligen bostadsrätten jag visade i inlägget innan. vi vill verkligen ha en öppenspis. vi är väl bortskämda med det eftersom vi har det i lägenheten nu. men det är ju så mysigt. sen var planlösningen bra också. och den var inte för fräsch, men inte heller för sliten. måste ringa mäklaren imorgon och fråga vad hon tror att den går upp i. evigt ledande, men det gäller att leta efter alla guldkorn. vi letar gärna vidare, för att få tag i någon som vi verkligen tycker om (:

ska kika vidare på film nu. vi har två till som vi hyrt. film maraton (: jag saknar att kunna göra inspirations kollage, men imorgon åker jag hem och då ska det bli ändring på det (:

hoppas ni får en mysig söndag, det ska vi ha. massa kramar!



Kommentarer
Postat av: Katta

Lägenheten var verkligen jättefin! Fräscht badrum och öppen spis är ju verkligen hur mysigt och snyggt som helst. Hoppas den inte går upp alltför mycket bara och att ni får den =) Ha en bra kväll nu!

2008-02-24 @ 20:02:39
URL: http://www.kattabloggen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback