pysseldag!

håller på att rensa massa skåp och lådor, en del att slänga! skönt att få det fint även på insidan (: mamma väckte mig med frukost på sängen, lyx! vi har faktiskt fungerat relativt bra när hon flyttat hit. bättre än vad jag trodde. och det är jag riktigt glad för. vi fungerar mycket bra ihop när vi inte bor ihop.. men två vuxna envisa kvinnor är inte bra att sätta i samma hushåll, haha. image3995

tar en liten paus från allt rensande, ska ta en huvudvärkstablett och sätta mig i fåtöljen och läsa. sen tänkte jag ta en lång promenad i vinterlandet, så mysigt! tar med mig mp3n och bara gå runt och njuta av att det sticker i kinderna av kylan. sen hem och fortsätta rensa!

hoppas ni får en bra dag. puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback