roomservice

nu ska vi flytta oss till soffan och titta på roomservice (: kul. sen kl 21 är det bröllopsbonanzan som mysan är snäll och ser med mig (: har ätit kina mat, riktigt gott, blev massa över, enorma portioner! efter tv tittandet ska vi sätta på oss myskläder och titta på film, mysig början på en mysig och kul vecka hos en av mina bästa vänner ♥

det är ett par som köpt våran svarta kohud nu för 1900 kr (: så nu har vi samlat ihop 8500 kr. soffan är nästan köpt (: längtar efter en ny soffa! och den soffan är stor, djup, skön, snygg, ja allt vi vill ha (:

vi hörs senare, hoppas ni får en mysig kväll. massa kramar

image4208



Kommentarer
Postat av: Malin Inspiration & design

Är det Magnumsoffan du menar?? ;) Den är såååååå SKÖN!!! Rekmmenderar den varmt. Så bra attni har mysigt gumman! Tänk att du bara är så liten bit härifrån. :)
Ha det fortsatt mysigt! Puss & Kram

Postat av: Lilla jag

Kolla oxå på roomservice. Hur tyckte du det blev??? Jag gillade formen på skrivbordet, cool placering.

2008-02-20 @ 22:58:56
URL: http://irenev.blogg.se
Postat av: fannny

malin: jaa :D precis den,. vi har provsuttit den och kom knappt därifrån :D hihi. så fort vi hittat lägenhet och köpa den :) ja, hur långt är det härifrån till dig? :) vi hörs sen! PUSS!

2008-02-21 @ 10:27:15
Postat av: fannny

lilla jag: jag gillade inte stilen som dom använde sig av. men som du sa var skrivbordet fint :)

2008-02-21 @ 10:28:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback