rosa som accentfärg

vi kommer ha vitt i grunden hemma hos oss när vi flyttar, men ska ha några olika accentfärger att variera med. två som vi kommit på är cerisrosa och pentrol. båda passar riktigt bra tillsammans med vitt. idag hittade jag rosa värmeljushållare från hemtex, gillade dom och köpte dom. fuling, eftersom vi bestämt att inte handla nått till lägenheten förens vi skrivit på alla papper, men vi har ju ändå bestämt oss för cerisrosa (; så jag kunde inte hålla mig. dom var inte så dyra heller så. kommer bli rikigt fin tillsammans med några cerisrosa kuddar och en pläd. vet inte om vi ska ha det i vardagsrummet eller sovrummet än.. för jag känner nästan att pentrol passar bättre till den gråa soffan vi kommer ha.. och det rosa skulle vara såå fint i vårat vita sovrum. några cerisrosa kuddar och de vita fuskpälskuddarna jag ska sy (: kommer bli toppen!

image4107




Kommentarer
Postat av: Emilie

Rosa är skitfint :D

2008-02-13 @ 18:00:23
URL: http://emiliees.blogg.se
Postat av: Marcuskamilla

Great work,webmaster,nice design!

2009-01-14 @ 11:18:16
URL: http://marcuskamilla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback