städryck

har dammsugit hela lägenheten nu, så skönt. och rent (: ska väcka min älskling snart och vid fyra ska vi ner till banken och skriva på lite papper.. alla dessa papper! (; håller på att tvätta också, så innan vi går ner till banken ska jag hämta upp tvätten. sen hem och laga middag, indiska köttbullar, mums! och äta, sen är det bara att sätta igång med packningen! om jag känner mig rätt så blir det en ganska stor väska :P typiskt mig. måste handla lite tidningar på affären och godis, det är ju tradition att ha med sig på tåget (: mysigt! sen måste jag föra över musik till mp3n och välja filmer, leta upp bärbara dvdn och packa alla kläder osv. får inte glömma nått, så jag har skrivit en lååång packlista. låter som jag ska flytta, men det är ju bara fem dagar (;

nu måste jag sätta fart. blir mer bloggande ikväll (: ska även ta med mig kameran till mysan och fota! måste få en bild på söta malin också och tea. kort är så kul att se på sen. på fredagen ska vi ut och partaja på krogen och äta tacos innan hos mysans syster. ska bli kul att se hur hon bor, eftersom vi har liknande stil på inredning (:

åh det ska bli såå kul :D vad jag längtat! vi har alltid så roligt. vi flamasar verkligen när vi ses. så det kommer bli mycket skratt (: ♥

ringde ju till mäklaren på det balla huset, men det hade stigit för mycket tyvärr. men vi letar på (: någongång så hittar vi den perfekta bostadsrätten!

puss på er (:



Kommentarer
Postat av: Malin Inspiration & design

Nu du, är det inte länge kvar!!! =)

Postat av: Mysan

jag längtar mest gumman, vi har alltid så kul:D

2008-02-19 @ 18:33:02
URL: http://mysackan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback