2008!!

Nu är det ett nytt år! Gott nytt år på er.. hoppas ni som följer min blogg vill fortsätta det här året också (: har haft en jättetrevlig kväll med mycket skratt (så vi grät, som vanligt) och god mat och efterätt. proppmätta. sitter och äter lite lantchips, skit goda. helena och joakim gick precis och älsklingen har gått och lagt sig.. han ska upp halv sex imorgon och åka till jobbet. tolvslaget firades med att skåla i barnchampange (; och titta på fyrverkerier. gud så vackert. vi stod kvar och tittade till halv ett. vackert!

här är mina nyårslöften & det som händer under 2008:

- söka in på inredningsarkitektutbildningen.
- har fått praktik på äntligen hemma i vår, så jävla kul! *happy* :D
- umgås mer och sitta mindre vid datan, komma ut mer.
- äta mer frukt och mer regelbundet.
- trappa ner ännu mer på min medicin.
- träna yoga och fitnessträning med blossom i vardagsrummet (;
- vända tillbaka på dygnet.. och inte bara en vecka, utan hela tiden.
- gå ut och gå på mer promenader.
- övningsköra och ta körkort och köpa bil, det blir en volvo v50
- planera vårat sommarbröllop och gifta oss den 6:e juni ♥
- visa ännu mer kärlek och omtanke till mina nära och kära.
- leva varje dag som det vore den sista.
- drömma, uppleva och älska!

ska även inhandla en ny dröm och uppnåmål bok (: tror det blir en från ordning & reda.

image3433


Kommentarer
Postat av: Mysan

gumman jag saknar dig massor, men gud vad härligt det var att få prata me dig igår:)

2008-01-01 @ 14:49:21
Postat av: carin

Äntligen hemma, Shit va skoj. Det är du värd :D Och jag blir inte aaaaaaalls avundsjuk =p Stor kram och gott nytt år.

2008-01-01 @ 14:51:18
URL: http://carinparin.blogg.se
Postat av: fanny

mysan: saknar dig mest! i år ses vi ju :D wii. tack för att du ringde igår

2008-01-01 @ 15:35:45
Postat av: fanny

carin: ja jag vet, visst är det kul. så overkligt. det känns overkligt :O jag har fått nr till martin, haha. så jag ska ringa honom någon dag nu i veckan och kolla när jag kan komma och vara hos dom och hur länge dom orkar med mig, hah :P gott nytt år på dig med gumman

2008-01-01 @ 15:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback