bröllopsfrossa!

det var verkligen kul att gå på bröllopsmässan! fick med mig 9 nr av olika bröllopsmagasin för 99 kr(!) mycket bra pris ju (: så nu har jag att läsa! vi har smakat olika tårtor, provat massa vigselringar och tittat på kort från olika fotografer och massa mer. gud va inspiration det var (: har en del hemsidor att besöka nu om man säger så! (: jag blev kär i en vigselring och eftersom vi samlat ihop massa guld från min släkt så kommer vi "få" den gratis. och jag har precis pratat med min kärlek och vi ska åka nästa vecka och köpa den (: spännande! den var jättefin ihop med min förlovningsring. ser riktigt maffigt ut :D hii. här är iallafall ringen.

image3796



Kommentarer
Postat av: pia

Snygg ring!

2008-01-20 @ 22:09:38
URL: http://baramittlillahem.blogg.se
Postat av: fanny

pia: ja visst är den. blev kär på en gång. den passade så bra ihop med förlovningsringen också :)kram

2008-01-20 @ 22:30:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback