cult design!

wii, ännu en sida som säljer cult design på nätet! (: hemma hos tindra! jag är riktigt sugen på att köpa något därifrån. kanske vinäger och olja i vitt porslin på ekfat.. mm! fin fint (:

vi ska snart åka och hämta mamma och adolf. hon ringde och frågade om hon fick följa med till slottet och självklart (: bara mysigt! vi har skrivit en lista på massa saker vi ska komma ihåg att fråga, så den får jag inte glömma att stoppa ner i väskan.

och tack så mycket för era söta kommentarer. jag blir så himla glad! kände mig helt nedstämt för en kvart sen, men en söt bloggerska ändrade minsann på det (:

hoppas ni får en mysig dag! känns så härligt när solen skiner utanför. kram fanny ♥

image3655



Kommentarer
Postat av: Elin

Hoppas du får en underbar måndag, en mustigt mysig kväll och en alldeles underbar natt.

2008-01-14 @ 12:57:19
URL: http://prinsipesans.blogg.se
Postat av: Helena

Längtar som en tok! Jag vill se bilden nU NU NU!!!

2008-01-14 @ 17:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback