drömmar.

vi har pratat så mycket om hur vi vill ha det när vi köper eget (gud vad jag tjatar om det här tänker ni) men jag är så LYCKLIG att vi ens har börjat titta på lägenheter och ska gå på visning(!) gud så kul. och ni kan ju tänka er hur jag kommer bli sen när vi väl köpt bostad och ska börja renovera..! *ivrig* vi kan sitta i timmar och kolla på kakel, kök, inredning, golv, tapeter, ja allt. så kul. måste nog skaffa mig en större hårdisk snart.. det är en del inspirationsbilder på datan nu. hi.

här är lite av mina inspirationsbilder som jag sparat ihop. enjoy!








Kommentarer
Postat av: Angelica

Köket med det turkosa är ursnyggt!

Tack själv för din fina kommentar! Jag är tyvärr fortfarande sjukskriven, har en tarmsjukdom som det inte finns någon behandling för ännu.. Tär väldigt mycket på en psykiskt :-( Det låter bra att du ska börja arbetsträna, hoppas verkligen det kommer gå bra! Själv är jag lite sugen på att försöka plugga något på distans, men jag vet inte riktigt hur man kan kombinera det med sjukskrivningen. Det måste ju funka ekonomiskt också menar jag. Vi har inte planerat något konkret för bröllop ännu, jag hoppas på att få bli lite friskare så jag kan njuta av det till fullo! Du har väldigt söta katter förresten :-)
Länkar skapar du genom att gå in på "skapa" och sedan "länk".

Många kramar!

2008-01-21 @ 23:09:37
URL: http://phassiondsgn.blogg.se
Postat av: fanny

det lät inte kul alls :( hur påverkas man av en tarmsjukdom? och vad beror det på att man får det (bara om du vill berätta såklart) du ska inte vara ledsen att du är sjukskriven, du ska se att du snart kommer igång igen. det gäller att hålla glöden uppe och se framåt. du är ju sjukskriven pga av en orsak. huvudsaken är ju att du mår bättre av vilan, att ta en paus i livet kan verkligen behövas ibland och ska inte ses som att man inte klarar av allt. tvärtom, du är smart som vill ta hand om dig själv och din kropp och låta den vila! jag förstår att du påverkas psykiskt. sånt kan verkligen inte vara kul att dras med. och eftersom du är så ung också, känns det extra tråkigt. får verkligen hoppas att dom kommer med någe bra som kan läka dig! ja, visst är dom söta. mina små pälsbollar! :) har du några djur? hoppas du får en mysig dag! ta hand om dig, kram!

2008-01-22 @ 11:01:22
URL: http://pinkpills.blogg.se
Postat av: fanny

det lät inte kul alls :( hur påverkas man av en tarmsjukdom? och vad beror det på att man får det (bara om du vill berätta såklart) du ska inte vara ledsen att du är sjukskriven, du ska se att du snart kommer igång igen. det gäller att hålla glöden uppe och se framåt. du är ju sjukskriven pga av en orsak. huvudsaken är ju att du mår bättre av vilan, att ta en paus i livet kan verkligen behövas ibland och ska inte ses som att man inte klarar av allt. tvärtom, du är smart som vill ta hand om dig själv och din kropp och låta den vila! jag förstår att du påverkas psykiskt. sånt kan verkligen inte vara kul att dras med. och eftersom du är så ung också, känns det extra tråkigt. får verkligen hoppas att dom kommer med någe bra som kan läka dig! ja, visst är dom söta. mina små pälsbollar! :) har du några djur? hoppas du får en mysig dag! ta hand om dig, kram!

2008-01-22 @ 11:02:05
URL: http://pinkpills.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback