extensions

nu ska jag iväg och flytta upp mina extensions! kommer nog ta några timmar så jag tar med mig massa inredningstidningar osv (: ska bli skönt att få frillan fixad iallafall. sen ska jag färga det idag också! mini makeover (: nu måste jag klä på mig och skynda mig iväg.

idag har jag massa massa att blogga om. var tvungen att skriva en lista igår för att komma ihåg allt (: kul. kul. blogga är riktigt roligt! fast det kanske ni märker att jag tycker (:

hoppas att ni får en mysig torsdag! jag kommer nog mest ha ont i huvudet :( det spänner i hårbåtten när man sätter upp dom.. ajaj. vill man vara fin får man lida pin.

kram på er (:

image3849



Kommentarer
Postat av: Helena

Gumman, kna du komma in på msn när du kommer hem är du snäll

2008-01-24 @ 13:00:45
Postat av: Marielle

Hur vart dina extentions? Hur lång tid tig de att sätta om dem?

2008-01-25 @ 12:58:59
URL: http://donnadeluxe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback