Fredag!

Idag är det min favorit dag (: helgerna är verkligen speciella och det känns i hela kroppen! myskänslan är på topp (: har precis ringt massa viktiga samtal och sitter och kikar runt på massa favoritbloggar.

nu på dagen har jag bara suttit och läst i bröllopshandboken, tittat lite på tv och plockat ur diskmaskinen. snart vaknar nog älsklingen till liv efter nattens jobb och vi ska åka och handla till tacos (: mums. sen blir det träning till blossom.. tror alex ville vara med också ^^ så det ska bli kul. är glad att jag köpte min rosa nike yogamatta innan, skönt att ligga på när man gör yogaövningarna.

så idag ska vi bara mysa, ta hand om varandra och äta gott (:

hoppas ni får en mysig fredag! kram (:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback