Godmorgon sunshines!

När jag vaknade sken solen in i hela lägenheten..! och det är inte bara underbart.. utan man ser ju allt damm överallt. ibland är det hopplöst att ha katter! vi dammsuger varje dag! fast jag klarar mig inte utan mina pälsbollar.. eller "dammiga vänner" som min morfar (som med nöd och näppe kan svenska) säger. sött (: men underbart är det, med solen! man blir piggare!

idag ska jag och mamma på bröllopsmässan. det ska bli jättekul och framförallt spännande. det kommer visas massa brudklänningar, tårtor, dukningar.. ja det mesta som hör ett bröllop till. jag har iallafall gett min mamma hedersuppdraget att binda min brudbukett (: hon blev glad och vi sparar över 1000 kr. men det ska iallfall bli jättemysigt (: jag och mamma ♥

sen får vi se vad dagen bjuder på. ska iallafall laga middag tills älsklingen kommer hem och så blir det nog filmen vi aldrig såg igår, eftersom vi fastnade och letade bostadsrätter istället!

hoppas ni får en underbar dag! massa kramar!

image3793



Kommentarer
Postat av: Malin

Hm, vet inte vart den ska beställas ännu. Å inte när heller.
Den är ju en dyrgrip. :S Om inte allt för länge hoppas jag iallafall. Men först måste vi nog ha ett större köksbord. Hoppas ni får trevligt du & mamsen! :) Kram

2008-01-20 @ 13:41:03
URL: http://inspirationsdesign.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback