Härliga Fredag!

riktigt mysdag idag! tog sovmorgon, vaknade tätt in till min sötnos och sträckte på mig. gick upp betalade mina räkningar och gjorde en skitgod frukost. graipfruit, ägg, mackor, massa pålägg, te och juice. mums. vi har ägnat dagen till att storstäda. verkligen städat och det är skönt! kan vi slappna av resten av kvällen. ska snart åka till coop och veckohandla mat. ikväll blir det lite lyxigare middag, eftersom det är fredag (: mys! sen ska vi baka också. ska hitta nått gott recept ur "två systrar söta". så ska vi fika och titta på film sen efter middagen (: härliga fredag!

nu ska jag fortsätta skriva recept och sen åker vi iväg och handlar. hoppas ni får en mysig fredag! skriver mer ikväll. puss!



Kommentarer
Postat av: Malin

Så söt morronrock & badtofflor!!!

2008-01-18 @ 20:41:29
URL: http://inspirationsdesign.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback