helt okej att vara trött.

Nu är jag lite trött måste jag erkänna. har flängt fram och tillbaka idag. svisch svisch! och eftersom jag började dagen med att träna och jag verkligen inte är van vid att träna så kommer jag sova gott inatt (: om 10 min ska jag ner i tvättstugan igen och slänga in de sista i torktumlaren och vika det som är färdigt redan. sen upp och dammsuga och slänga lite mer soppor. har nämligen rensat i både kylskåp och skafferi. en bra grej med att vara sjukskriven är att man har mycket tid till att fixa det man kanske inte alltid hitter med annars. hehe (: sitter och mumsar på lite chocklad från en paradis ask som stod undan gömd i skafferiet. gott!

var och handlade förut, shit vad det blåser ute. ångrade bittert att jag inte tog mössa. jag har ju alltid mössa annars!? dumt. kom hem med mat för nästan femhundra..! vad är grejen när jag handlar? måste börja kolla på priserna mer. fick en chock när jag såg kvittot sen, ha! image3521 iof så åkte det med två inredningstidnigar också image3520 inte alls meningen ju! men men. måste ringa och kolla vilka tidningar jag har kvar prenumenation på.. känns som det kommer mindre och mindre för varje månad som går. och man tjänar ju en hel del på att få hem dom i brevlådan.

nu måste jag ner i tvättstugan och röja! puss!

image3523



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback