inredningstidningar!

Nu är jag lite piggare, riktigt skönt. men vid tolv ska jag ligga i sängen och läsa! ska inte vända på dygnet nu när jag varit så duktig och vänt rätt på det. mamma och jag gick till affären, tog en mysig promenad genom parken och pratade. vi kommer ha tipsrunda efter middagen på bröllopet och det ska vara massa fråger om mig och alex. det kommer bli kul. vi har redan kommit på en del (: sen gick vi in och handlade massa frukt.. vindruvor, massa exotiska frukter (vet inte namnet på dom), apelsin, kivi, äpple, färsk annanas, päron och banan. riktigt gott.

ska snart duscha, som jag ser fram emot känner mig sunkig! och sen ska jag titta lite på tv och läsa mina nya inredningstidningar som jag köpte.

hoppas ni har en mysig kväll ♥

image3740




Kommentarer
Postat av: Dinka

Oh de båda tidningar har jag med köpt..Måste alltid läsa någon inredningstidning innan jag går och lägger mig..så heminredning skadad som jag är...:)

2008-01-18 @ 17:28:57
URL: http://www.dinki.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback