inspiration vardagsrum.

är i full gång med massa inspirations kollage, som ni kanske märker (: jag har inte bara en bok fylld med utklipp på inrednings grejer utan även en fullproppad mapp här på datan. man märker verkligen hur jag ändrar stil stup i kvarten. för ett år sen när jag började lägga bilder i mappen ser det helt annorlunda ut än vad det gör idag. hrm. men en sak både jag och alexander är överens om är att vi ska ha vitt i grunden, med fondtapeter, accentfäger som är lätta att byta ut. han älskar vitt som jag, så vi krockar inte någonstans, skönt (: kollaget är hur mina tankar snurrar runt vardagsrum. vill ha vita väggar, en grå medaljong tapet (den som vi har idag från mio's kollektion) det vita soffbordet i vit högglans, tvbänken i vit högglans, vit taklampa, (inte den på bilden, men jag hittade ingen på den jag vill ha. den är mer som en cylinder) vit ryamatta, soffan magnum fast i mörkgrått, fanns inte heller på bild, så det fick bli en vit (: sen ska jag nästa gång jag är i stan köpa massa kivi lyktor i klarglas och gröntglas. fin fint (:

image3543



Kommentarer
Postat av: Helena

Kan du inte komma in på msn? Du svara ju inte på moben...

2008-01-06 @ 22:54:43
Postat av: carin

Vi har också setat och funderat på vad vi ska göra med vårat tråkiga SVARTA vardagsrum. Jag röstade på vitt :D Tv-bänken och Tv-bordet i ditt kollage är Skitsnyggt. Får man fråga vart du hittade det? speciellt det lilla bordet =) Kramar

2008-01-06 @ 23:44:04
URL: http://carinparin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback