inte helt okej..!

inatt har jag inte mått så bra. sovit som en kratta.. eller jag somnade rättare sagt inte förens kvart i sju! låg och vred och vände på mig med världens magknip, hua. mår iallafall bättre nu. vaknade vid ett och har suttit och bläddrat lite i bröllopsmagasinen och fått inspiration som heter duga (: sitter och mumsar på två knäckemackor med ost och dricker indiskt te. fick hem sköna hem och drömhem och trädgård i brevlådan idag (: så jag har en del att läsa, blir myspys i soffan med mjukisdressen och fårskinnstofflorna. idag ska jag bara ta det lugnt! så dagens planer ser ut så här:

♥ läsa massa inredningstidningar och bröllopsmagasin.
♥ plocka lite här hemma, pyssla är alltid kul (:
♥ blogga en massa, har en del ideér!
♥ ta ett varmt skönt bad, peela, skrubba, ansiktsmask och inpackning.
♥ dricka massa grönt te som gör magen lugn.
♥ ta en promenad till affären och handla lite
♥ göra varsinn smoothie till mig och älsklingen
♥ laga middag till mig och älsklingen och äta (:
♥ titta på simon och tomas kl 20.00
♥ försöka somna i tid.



Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

jättesöt blogg

2008-01-21 @ 14:35:52
URL: http://FLORENNZ.blogg.se
Postat av: Malin

Hej Pinglan! ;) Låter bra att du ska blogga. :)

Du hade gärna fått kika över & umgåtts med oss lite. Jo du, hon är tokig i punk & coolstil. :) Hon har sina idéer. Hon var som i trans när vi var på Chock i Malmö & kikade. Värsta coola stuffsen där ju. :)Sen kollar hon alltid på "annorlunda" folk i stan.
Jag tycker om när folk har "sin egen stil". Jag har alltid haft min egen stil. Förr var jag punkig/svartrockig. :) Åh nu ringer det! Men jag kikar inom sen. :)Kram

2008-01-21 @ 14:39:57
URL: http://inspirationsdesign.blogg.se
Postat av: Helena

Aj da gumman, skönt att magen är bätter nu iaf. Ät bra mat idag som är lättsmält.. fidk typ =) inge kött! *mammma Helena* =D
LÄngtar efter dej gumman toka
mycket!

pussss

2008-01-21 @ 15:07:28
Postat av: fanny

Lia Florenz: åh tack, nu blev jag glad :)

2008-01-21 @ 15:18:00
URL: http://pinkpills.blogg.se
Postat av: fanny

helena: hihi, du får gärna ta hand om mig :D jag läntar efter dig mer. imorgon ses vi! wii. mår du bra och så? PUSS!

2008-01-21 @ 15:18:44
URL: http://pinkpills.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback