jordnötsringar och maratonmejl.

sitter och mumsar på jordnötsringar, finns det nått godare?! jo massa saker iof.. men det rä ruskigt gott (: nu kommer alexander bli lissen när jag äter upp dom.. han gillar dom minst lika mycket som jag gör. men jag får väl spara några. lucifer, våran ena katt äter jordnötsringar med mig också.. så det är inte bara jag som är skyldig till om dom tar slut (;  ikväll har jag haft mejlmaraton med malin.. kollade "skickade mejl".. 15 mejl har gått iväg till damen sen 11 imorse. nu var det nog dax att byta msn.. hihi.

kvällen har alltså blivit en datakväll. och det har varit riktigt skönt. ska ta ett bad snart och läsa lite, tända ljus. och sen ska jag sätta på mig flanellpyjamasen och dricka en stor kopp te. jag är helt insnöad på indiskt te just nu. himla gott (:



Kommentarer
Postat av: Catoingelin

Good web with cool info. Thanks.

2009-05-29 @ 13:04:11
URL: http://catoingelin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback