kalla pommesfrites.

sitter här och tuggar på lite kalla pommes från mcdonalds, jag var nere i centrum och tittade runt i massa affärer och blev såklart vrålhungrig när jag gick förbi mcdonalds.. det ligger påvägen hem till oss, så det är lätt att slinka in där image3494 hihi. sen var jag och fyndade på returmakeriet. tre par skor för 50 kr. bla ett par svarta vintagestövlar.. och ett par sandaler från vagabond. jupp. jag älskar den affären och det vet hon som jobbar där. det är nästan pinsamt att gå dit. haha. jag är nog den ända som hänger där :P mer fynd åt mig! en annan pinsam sak som hände var att jag ramlade när jag var ute och gick..! som tur var var det nära vårat hus och ingen såg.. men pinsamt var det :P iallafall kvart i ska jag vandra ner mot pendeltåget och möta upp helena några stationer senare. jag har känt mig helt off de senaste dagarna och planerna var ju att hitta en sagolik brudklänning idag.. vet inte om vi bara ska fika.. känns som att man vill vara mer allert när man ska välja klänning. vi får se. mitt humör pendlar sjukt just nu. bara att kravla sig upp och försöka hänga sig fast. image3495

idag orkar jag verkligen inte klä upp mig.. förlåt gumman, det blir dom fula mjukisbyxorna, haha. hoppas du vågar gå brevid mig ändå (: men lite smink ska jag minsann sätta på mig. så jag får väl ta och sätta lite fart nu. föresten så kom mina tränings dvder med blossom idag (: va glad jag blev. ska prova ikväll. alex jobbar natt så jag kan gympa runt bäst jag vill (: sen måste jag få ner julsakerna också. granen måste ut. måns har hängt i den i natt och alla barr (okej inte alla, men nästan alla) ligger under granen nu. buse!

image3497



Kommentarer
Postat av: Mysan

jag finns här vad som än händer

2008-01-03 @ 18:11:34
Postat av: Isabelle

Hej gums! det var jag som levererade dina dvd:er till dig :) har varit din brevbärare i veckan! Kram på dig

2008-01-03 @ 20:06:49
Postat av: fanny

mysan: vet hjärtat

2008-01-03 @ 20:46:15
Postat av: fanny

isabelle: gud va lustigt. jag tänkte på dig när posten damp ner! du skulle ju ringt på :) fast jag var inte så het då:P haha. hopaps att du mår bra? kramar

2008-01-03 @ 20:47:01
Postat av: Isabelle

Jag tänkte faktiskt tanken men så ville jag inte störa. Jag mår bara bra, är väldigt trött och sliten men det tar lite tid att återfå konditionen. (Har varit sjuk, fått blodtransfusion och så för jag blödde kraftigt frå livmodern, för snart en månad sen). Hoppas allt är bra med dig! Vore kul att ses snart igen... Kramkram

2008-01-04 @ 18:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback