köttbullar & swarovski kristaller.

fick hem två kataloger idag med swarovskis vår/sommar kollektion.. det är våran släkt som startat swarovski så jag får välja ut halsband, armband, örhängen till bröllopet. svårt att välja men jag har nog bestämt mig nu.. det blir antingen det här Princess Necklace eller Diamanta Necklace. gillar den sista mest. om jag väljer det sista fanns det ett tillhörande armband till och det är ju snyggt när det matchar! Diamanta Bracelet.. såg att det inte fanns armband till det första, så det blir nog det andra istället. ska ringa morfar snart och meddela vad jag valt.

sitter och äter köttbullar, har ätit tio st och är fortfarande vrålhungrig..! kul med bra aptit iallafall (: ska snart kika på gynning så innan det ska jag plocka undan i köket och duscha.

puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback