lite av veckans planering!

måndag: flytta upp mina extensions kl 16:30, storhandla (den här veckan blir det sund vecka med recept från lagalätt. ringa till noors slott om menyn dom skickade, måste ändra förrätten till bröllopet. myskväll med film och älsklingen ♥

tisdag: åka till stan med älskling och beställa min vigselring, prova ut rätt stl och välja vad det ska stå i ringen. åka och prova ut älsklingens smoking till bröllopet och beställa den. fika på ett mysigt café och bara mysa. hem och laga middag och mysa och ha hemmaspa.
 
onsdag: åka till panduro och köpa alla sakerna till inbjudningskorten, namnskyltarna och festprogramen. åka till ikea och kika på tv bänken och de vita tallrikarna. hem och laga middag och pyssla med inbjudningarna till bröllopet. myskväll ♥

nej, nu ska jag hoppa i säng, har badat, det var mysigt. nu är jag varm i kroppen igen. har pratat med älsklingen, vi ska ringa och beställa tid för varsinn massage på alla hjärtans dag ♥ sen ska vi gå ut och äta på kvällen (: mysigt! måste kika lite efter pressent till honom också. nu är det ju inte så många dagar kvar tills alla hjärtans dag.

sov gott! (:



Kommentarer
Postat av: Mysan

och veckorna närmar sig tills du kommertill mig. Längtar som tusan

2008-01-28 @ 12:31:39
URL: http://mysackan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback