lördagskvällen!

håller på med middagen just nu. har dukat fin, ska ta kort snart.. batteriet till kameran ligger på laddning! kvällens tema på dukningen är iallafall vitt, svart och silver.. blev nöjd (: älsklingen har precis kommit hem och står och duschar.. jag har flängt runt här hemma och tvättat alla fönster i hela lägenheten! det är många fönster vi har.. sisådär 11 fönster (om man räknar med små fönstrena då) (: så nu är dom fina! sen har jag dammtorkat alla hyllor och skurat toaletten. phu. känns som att det blir en kalldusch efter middagen (; har även gjort morotsstavar,  gurkstavar och dipp, som vi ska ha till filmen efter middagen. helmysig lördagskväll (:

nu ska jag ut och agera kock igen (: puss&kram! ♥

image3747



Kommentarer
Postat av: Alexander

Tänk att lyckliga jag har världens bästa flickvän! :D

2008-01-19 @ 20:14:23
Postat av: fanny

alexander: åh du är för söt älskling :) jag älskar dig så mycket

2008-01-19 @ 23:13:57
Postat av: Malin

Såå gulligt skrivet av Alexander. Åh vilken TOPPENKILLE du verkar ha!
Å som snart blir din MAN. Härligt!

2008-01-20 @ 13:43:55
URL: http://inspirationsdesign.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback