mer tapet!

älsklingen kom hem med ett flin i hela ansiktet.. han hade köpt tre rullar till med de vita medaljong tapeterna (: dom fanns på ett rusta nära hans jobb. du är bäst baby! blev jätteglad! nu har vi fem rullar. och det räcker ju mer än väl till en fondvägg. och vi fick alla för 156 kr. eftersom vi fick en gratis. man kan ju lätt tro att det är sämre kvalite för att det kommer från ett sånt ställe där allt är billigare, men jag har hört och sett på en annan blogg att det blev jättefint när dom kom upp på väggen! så jag är happy! längtar tills vi får upp dom i bostadsrätten.

image3537





Kommentarer
Postat av: carin

Är det bara jag som inte ser din header eler har du kanske tagit bort den? =O Tänkte bara kolla.. =)

2008-01-06 @ 15:22:34
URL: http://carinparin.blogg.se
Postat av: fanny

carin: jag vet inte, det är ingen annan som sagt till. va konstigt :/

2008-01-06 @ 16:18:44
Postat av: Marie

Ska ni flytta igen?:p

2008-01-06 @ 22:33:43
URL: http://majsanx.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback