mysdag!

Snart ska jag väcka älsklingen med en god frukost bestående av grapfruit, ägg, grovtbröd, te och juice, gott! idag har jag tränat till blossom, rensat i ett skåp och plockat lite här. försökt att fördriva tiden tills han vaknar! men nu måste han väl sovit klart snart ^^ jag är hur ivrig som helst, ikea såklart. jag var lite smart igår.. såhär löd mitt sms till alex: "älskling, jag har en idé för imorgon. Jag vill ju inte känna mig stressad på ikea, så medans jag är där och går och kikar, kanske du kan åka runt till alla grabb-affärer och titta på hifi prylar, så hämtar du mig sen! låter det bra älskling? så får du lite killtid" så nu slår vi två flugor i en smäll. jag vet att alex är mottligt trött på att hänga på ikea (vi gör det ganska ofta) och han känner inte att han får tid att göra saker som att kolla på högtalare. så det här blir ju perfekt (: sen åker vi och veckohandlar tillsammans, ska skriva en lista på mat efter frukosten. jag är döhungrig. måste äta nu!

hoppas ni får en mysig dag, det ska jag ha ♥



Kommentarer
Postat av: Tess

vilken god frukost!

2008-01-08 @ 15:46:23
URL: http://leonitanova.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback