mysdag!

idag har jag bara tagit det lugnt och myst en massa! tog ett varmt bad och fönade håret, satt på mig mjukiskläder och gick ner till centrum och bytte våra svarta living badlakan till vita istället. dom svarta luddar av sig så man blir galen. tur att jag fick byta (: så nu har vi bara vita living handdukar och badlakan. fräscht! min kompis anmälde sig sjuk så vi ska eventuellt ses imorgon. bröllopsmässan är imorgon också och min snälla mormor har ordnat biljetter. ska kika vilken tid den är. hade varit kul (: sen gick jag runt i centrum och tittade i affärer, hittade jättefinavita spets underkläder.. men bh:n fanns inte i 75c. skit.. men dom ska tydligen gå in massa nytt snart, så då ska jag kika lite mer (: annars hittade jag inget. märks att jag verkligen vill spara pengar nu.. jag som alltid shoppar gladerligen annars! åt lunch på ett thaiställe, sushi, lika gott som vanligt (: och nu sitter jag här. ska snart städa i köket efter bakningen igår och börja förbereda middagen. det blir inte plankstek idag. ringde till älsklingen och frågade vad han var sugen på, så det ska jag laga.. marinerade kycklingfiléer med pommes och bearnaisesås. och en sallad till med sallad, körsbärstomater, gurka, feta ost och paprika. ska även kolla på lite desperate housewifes.. avsnitt som vi missat. borde egentligen köpa hela den sista boxen.. för jag missade var och varannat avsnitt när det gick på tv.

nu - städa köket och sen slappa på soffan med inredningstidningar (:




Kommentarer
Postat av: Anonym

Gumman... på tisdag ses vi å det får inte bli för sent på eftersmiddagen för jag ska på teater på kvällen kl 7 så jag vill gärna komma till Jenny vid kanske 12 =)
Kom in på msn så kan vi prata om det...
älskard ej min bästa vän

2008-01-19 @ 16:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback