myskväll.

vi har haft en jättemysig kväll, ätit god middag, det var första gången vi åt det och det var riktigt gott och lätt att laga (: så har vi plockat lite, tittat på det vi köpte på ikea och myst såklart!

Det här gottiga köpte vi när vi var och veckohandlade, mums! hade tänkt att äta färsk ananas med vaniljglass, men älsklingen ska upp vid halv sex imorgon och jag vill hinna mysa med honom innan han somnar såklart. så nu blir det sängen för oss och sen ska jag lägga mig och läsa min nya plaza stora kök och badguiden. såg fin ut på framsidan av tidningen, vitt vitt, såklart. perfekt eftersom vi ska köpa nytt kök och renovera badrummet sen i bostadsrätten.

hoppas ni sover gott! puss & kram ♥

image3600

image3597

image3598

image3599



Kommentarer
Postat av: Marielle

Ge mig ananasen och nötterna:D!! Vart hade du köpt nötterna? Känner inte igen påsarna..

2008-01-09 @ 08:40:34
URL: http://donnadeluxe.blogg.se
Postat av: fanny

marielle: nötterna är från coops egna märke (:

2008-01-09 @ 11:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback