myskväll.

vi har verkligen haft en mysig kväll, jag och alexander. varje gång jag är med dig älskling försvinner tiden. och det är just när jag är med dig som jag vill att tiden ska stå stilla. kvällen har vi tillbringat framför den mysiga bröllopsfilmen som gick på trean. vi åt middag framför filmen, maten blev riktigt lyckad.. gott med plankstek. och köttet blev mycket gott. mysig kväll ♥ ska snart göra lite te åt oss och äta varsin semla. kramas lite och sen blir det sängdax, är trött!

har precis beställt lite saker från oliva, mitt nya favorit(!) märke. beställde hem det till apoteket här i huddinge.. sist jag var där inne så hade de inte alla sakerna jag ville ha. så nu kommer dom komma dit och jag slipper fraktkostnaden eftersom jag hämtar allt själv (: det blev en handsalva på tub, 100 ml (har en tub med 40 ml i handväskan nu och den har tagit slut på 2 dagar!), sminkborttagnings skum och ansiktsrengöring, ögonkräm som ska ta bort påsar, svullnader, mörka ringar osv, sen nattkräm och dagkräm! det bästa av allt är att det inte blev så dyrt. bra saker brukar oftas vara dyra.. men det här är inte alls dyrt. lucky me (:



ikväll blir det bläddra i massa bröllopsmagasin. köpte ju 9 nummer av bröllopstidningar idag på mässan. ska bli kul. mycket kul (: det värsta med att leta så mycket efter inspiration när det gäller bröllop (och allt annat också) är att man hittar så mycket som man vill ha, som man inte alls tänkte på att det fanns innan! tex små vita flaskor med såpbubblor till varje gäst..! jamenar, skit gulligt och så.. men som sagt, många bäckar små. vi kör på en såpbubbelmaskin ist :D den brummar ju så fint.. nejdå. vi får se vad vi bestämmer oss för. men såpbubblor ska vi minsann ha!




Kommentarer
Postat av: Angelica

Åh, såpbubblor har jag också tänkt mig! Är så fint och sådär härligt lekfullt :-)
Hittade till din blogg och har lagt dig som favorit och tänkte länka till dig från min blogg om det är okej! Känner igen mig i mycket, bland annat i kärleken till fästmannen och så är även jag ung och har varit sjukskriven en lång tid. Kommer med andra ord titta in här en del :-)
Ta hand om dig!

2008-01-21 @ 20:15:30
URL: http://phassiondsgn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback