Myslördag!

det är precis vad jag ska ha ikväll (: solo tyvärr. men man gör ju det bästa av det iallafall. skönt nu är det bara två kvällar kvar (med ikväll) som älsklingen jobbar, sen har han ledigt i fem dagar. han har jobbat varje kväll/natt nu i 14 dagar... gissa om jag saknar honom! trodde dock att jag skulle ha det tråkigt, men på någe sätt har jag lyckats sysselsätta mig riktigt bra (: skönt det.

ska kliva ur mina kläder och dra på mig en mjukisdress, sen ska jag gå ner till videobutiken och handla lördagsgodis och hyra en film. det gick inget bra på tvn ikväll. så hoppas det finns någon film som fångar mitt intresse! (: ska tvätta bort sminket innan jag går också.. när jag är trött så kliar jag mig i ögonen och det blir ju snyggt om jag har smink i hela fejset (;

här kommer dagens outfit också!

image3884



grå a-linje klänning med knappar - H&M trend
mörkgråa leggings - gina tricot
svart kort tygjacka - H&M divided (ej med på bild)
svarta mc-boots - wedins (ej med på bild)
svart axelremsväska i skinn - second hand (ej med på bild)
hår - hög knut (alex tyckte jag var söt och såg ut som lilla my i mumindalen, hihi)
smink - puder, mascara, eyeliner, lilaskimmrig ögonskugga, genomskinligt läppglans.



Kommentarer
Postat av: Helena

Gud vad jag saknar dej gumman! älskar de bästit!

2008-01-26 @ 20:34:46
Postat av: fanny

helena: åh vad glad jag blev gumman!

2008-01-26 @ 20:47:31
URL: http://pinkpills.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback