Nyårsaftons outfit.

image3448






fyra saker framkommer i det här inlägget. 1. jag har sjuk beslutsångest och kan inte välja bara ett eller två kort utan måste välja alla 2. jag älskar att fota, kanske därför jag gick media foto på gymnasiet? 3. jag är en jäkel på att spexa framför kameran och göra konstiga miner 4. jag kan bjuda på mig själv. haha.

hade iallafall på mig:

svart klänning med glitter - gina tricot
gråa fårskinnstofflor - julklapp
svart kofta - only (syns ej på bilden)
svart virkat halsband - tjallamalla fått av mysan

smink:

svart & metallicblå ögonskugga - h&m's egna fått av älskling
massa svart mascara - dior black out
mousse foundation - maybelline
svart kajal - h&m's egna
läppglans - helenas



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback