nytt smink!

älsklingen skämmer bort mig. eftersom han tycker att jag är så duktig och lägger undan tre tusen varje månad till bröllopet så kom han till mig igår och sa att han kommer ge mig en månadspeng på sisådär tusen riksdaler i månaden. varje gång jag haft pengar över så har allt gått till inredning och saker till hemmet. jag köper mina kläder på second hand oftast eller på rean och unnar mig sällan någonting själv. glädjetårar och kramar och en gnutta "känna-sig-lite-bortskämd" flög igenom min kropp på ett fåtal sekunder. när vi gifter oss kommer vi få delad ekonomi. "du ska ju få nått gott ur att jag jobbar så mycket nu" han skämmer bort mig. nu blir det massa överaskningar till min älskling vill jag lova. så jag kan gottgöra honom på nått sätt. och ni ska inte tro att jag var lätt att övertala när det gällde månadspengen, icke. men tillslut :P jag behöver massa nytt. tex lite smink. köper alltid buget smink på hm.. men har alltid gått och suktat efter annat smink som tex make up stors smink. där kan man ju stå och pilla på ögonskuggorna i timmar..! så vill jag absolut köpa juicy Tubes och gärna clean parfymen som luktar så gott (: och massa massa mer. ska köpa sminkställ från ikea också så jag kan få in allt smink fint. fin inspiration från katta som har det väldigt prydligt i sitt sminkskåp (: så i helgen, lördag ska jag och isabelle in till stan och kika runt. ett besök på make up store ska minsann göras (:

image3810




Kommentarer
Postat av: Malin

En sån där glittrig från Make up store har jag. :) En brunguldaktig. :) Den blir såå fin på! Smink e kul! Klart du ska skämmas bort däka lilla. Ha ha!

2008-01-21 @ 20:02:10
URL: http://inspirationsdesign.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback