nyvaken..!

vaknade vid ett, och ska möta helena nu vid två. jag sitter fortfarande i min pyjamas och är helt grumlig i ögonen. haha. måste skynda mig på, duscha, klä på mig, smink får vänta! (: solen skiner idag. gud va härligt! att gå upp och se att solen skiner in genom hela lägenheten.. underbart!

pratade i telefon i tre timmar igår med malin, tokfisen (: så jag kom i säng vid tre.. men mysigt var det att tjattra om allt möjligt iallafall (: så glad att du finns malin ♥

fick min personliga kalender idag också! wii, så fin den var (: ska skriva massa i den nu som jag ska komma ihåg, läkartid, visningar av lägenheter och dejterna med tjejkompisarna (: jag blev glad!

nej, nu måste jag hoppa in i duschen! hörs senare! puss&kram och ha en jättefin dag! ♥

image3856



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback