pizza & bröllopstv.

är riktigt seg idag. som sagt så sov jag inte mer än någon timme i natt, var uppe och vandrade och satt och planerade bröllop långt in på morgonkvisten, men jag har lyckats hålla mig vaken idag. är inte ens trött, bara lite seg i tänkandet, haha. blev en del "hrm" och "öhe" när jag ringde alla samtal tidigare idag. jag fick skylla på att det var mycket att tänka på, hah. på måndag ska vi iallafall till slottet där vi ska gifta oss och välja ut platsen där vi ska vigas. hon berättade att det fast en blomsteräng med vildvuxna sommarblommor precis brevid en liten sjö. det var som att hon plockade bilden direkt ur mitt huvud. amajsing (: ska bli kul att åka dit iallafall.

sitter och väntar ivrigt på älsklingen som är påväg hem. han har med sig god pizza hem.. (när jag var liten hade vi en pizzeria vid oss som alltid gjorde ett hjärta av min pizza. jag sjöng för dom som betalning, haha.,) precis vad min mage vill ha just nu. har inte ätit så mycket idag, lite fil och banan.. så jag är vrålhungrig. kurr kurr. sen ska vi äta färsk ananas med vailjglass, yummi och titta på bröllopstv. ska inviga de nya vita blockljusen också, dom står fint på silverfatat inne i öppnaspisen. det blir ett sånt härligt sken när man har levande ljus i en öppenspis ♥

image3615



Kommentarer
Postat av: Malin

Ge mig det köket tack!!!! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback