psst! alla med stl 42 titta hit (:

min granne kom in med en påse med tre st balleriaskor i färgerna rött, senapsgul och svart i stl 42 och frågade om jag ville ha dom.. dom kommer från ellos och är helt nya. hon har tydligen råkat beställa i fel stl och eftersom jag har stl 37.. så såg det lite kul ut på mig image3524

iallafall. är det någon som har stl 42 som vill ha tre par ballerinaskor i lack? skitfina enligt mig. det enda ni behöver betala är frakt.

image3525



så någon som vill ha nya skor till sommaren? (: hojta till!



Kommentarer
Postat av: Patricia

ÅH! Seriöst.. jag har letat som tusan efter ballerinaskor.. har inte hittat några eftersom jag har så big-footfötter. :/ Jag är jättesugen! Jag kan absolut "offra" mig! ;)

2008-01-06 @ 15:33:30
URL: http://smokingcankill.blogg.se
Postat av: Clara

Snäll granne :)
Är dom små i storleken?

2008-01-06 @ 23:59:02
Postat av: Anonym

Jag tar dom gärna.. =)

Puss /Rozelle

2008-01-07 @ 01:46:43
Postat av: johannah

åh, jag har ju storlek 42! :D jag hittar aldrig min storlek, ska skriva upp ellos på min shopping-lista!

2008-01-14 @ 18:55:30
URL: http://johannahthelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback