skumbad!

Är riktigt seg i kroppen, det känns och märks att jag vänt på dygnet nu. för vid den här tiden brukar jag inte vara trött :P håller på att hälla upp ett varmt skumbad som jag ska ligga och njuta i innan tessan kommer om en halvtimme. mysigt ♥

vet ni, jag satt i telefonkö i över en halvtimme för att komma fram och boka tid så jag kan komma och prova, välja och beställa min brudklänning. nu är det brottom. hon jag pratade med lät helt upprörd "vaaa, ska ni gifta er i juni, ja men då måste du komma senast på tisdag och beställa den" haha, tur att jag ringde då, så jag får min vita klänning från maggie sottero, kommer dock inte köpa en då deras klänningar kostar från 15 tusen och uppåt..! ha. hyra får det bli och det kommer landa på en femtusen som billigast. kollat runt på blocket också och hittade den här som jag ringde på.. hon ska ringa tillbaka i kväll och säga om tjejen som skulle komma ikväll och prova skulle ha den eller inte. annars åker jag dit och provar den (: spännande. jag kommer känna mig som en mupp i brudklänning..! lovar att ta lite kort så ni får se (; mysigt ska det bli iallafall. så måndag blir det besök till slottet där vi gifter oss och sen tisdag prova och beställa brudklänningen. längtar!

nu ska jag plurra i badet med en skvallertidning och sen blir det tjejkväll (: puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback