snyggt med vitt.

image3643

sitter och kikar på en av mina favorit sidor.. styleroom såklart. det finns en del sidor på nätet där folk kan lägga upp bilder på sitt hem. ger en otroligt mycket inspiration! några av sidorna jag besöker är mininredning, minhembio, styleroom, tipsare, inredningsportalen (där det finns massa tips och ideér). kul sidor om man tycker om inredning. sitter och kikar lite inredningskurser osv. jag ska nämligen inte bara börja arbetsträna nu i februari utan även gå  en kurs inom heminredning för att sedan söka vidare till en inredningsutbildning. spännande (: här är den utbildningen/kursen jag spanat lite på. den verkar riktigt bra och man får lära sig massa olika saker.



Kommentarer
Postat av: Louise

Okej, men jag skulle vilja skriva något mer personligt. Får fundera ut något helt enkelt :) Trevlig helg!

2008-01-11 @ 17:21:53
URL: http://louisehellgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback