soffamys & te.

har precis gjort mig en stor kopp te, tagit ut mina dunkuddar och ska lägga mig i soffan och läsa inredningstidningar och dricka te. myser runt här hemma och det är såå skönt. ska iväg en timme på dagen men sen kommer jag hem igen (: det blir en mysig dag det här, det känns i hela kroppen. när vi åker och hämtar katterna ska vi svänga förbi ordning och reda, behöver en ny uppnå & inspirations bok. min andra är full. sen skulle jag behöva lite annat därifrån också. men vi får se vad det finns.

nu - mysa i soffan med tidningar & te. puss!

image3545




Kommentarer
Postat av: Helena

Jag börjar skolan på onsdag kl 13 å vet inte om vi håller på i 3 timmar då lr om dte bara är upprop...

2008-01-07 @ 12:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback