stora stan!

idag ska jag och isabelle in till stan och shoppa! det var längesen jag shoppade och det var längesen jag var inne i stan. sitter och dricker mitt te, sen ska jag hoppa in i duschen, klä på mig och sminka mig. jag har funderat lite på vad jag ska kika efter.. bla ett par randiga strumpbyxor.. måste nog finnas på bluefox.. det är en punkaffär här i stan. sen vill jag köpa iallafall två iittala kiwi lyktor. och lite fina ögonskuggor från make up store. sen jeans.. från cheap monday. om jag hittar några fina (: annars har ju h&m och alla andra affärer rea nu, så dit ska jag minsann dra in isabelle (: det blir en kul dag! har längtat hela veckan!

isabelle hänger inte med på middag, det kom saker imellan, så middagen blir av en annan dag! så jag och snutten lagar middag ihop och äter, sen ska jag traska ner till videobutiken, hyra film, köpa lördagsgodis och mysa i soffan med massa tända ljus ♥

nu ska jag duscha och fixa iordning mig. hoppas ni får en jättemysig dag idag! massa kramar! ♥

image3873



Kommentarer
Postat av: Malin

MUMS! Skicka över lite till mig va!! ;))

2008-01-26 @ 12:34:48
URL: http://inspirationsdesign.blogg.se
Postat av: Paulmolly

Interesting site. Worth the visit!

2009-06-02 @ 12:35:50
URL: http://paulmolly.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback