tårar.

pratar med min kärlek i telefon nu.. han berättar hur stolt han är över mig. hur mycket jag klarar av nu som jag inte klarade av i början när vi träffades, hur mycket jag har växt som person. det är sånt jag verkligen aldrig tänker på.. fast när man tänker tillbaka så är det verkligen en sån stor skillnad.. tack älskling för att du är så uppmuntrande och snäll mot mig, du är den bästa ♥ åh, jag är sååå lycklig!!!

nu ska jag gå och lägga mig med ett varmt hjärta. jag är på mycket bra humör.

sov så gott!

image3904 image3905
image3908



Kommentarer
Postat av: Malin

Åh täck snälla du! Glad jag blir!!! :) Du är med sööt, men det visste du väl redan? ;D

2008-01-28 @ 09:25:08
URL: http://inspirationsdesign.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback