te och mjukisbyxor.

det är mitt mys här hemma.. en stor kopp te från indiska (dom gigantiska muggarna som dom säljer) och indiskt te, har det varit idag iallafall. blir ett antal tripper till toaletten vill jag lova. helt sjukt. men det hindrar mig inte från att vara en teoman! (: tur att älsklingen min är lika tegalen som jag är. mysiga fikastunder blir det många av här hemma ♥

så vad har kvällen bjudit på då..? tittat på simon och tomas, badad och fixat inpackning, myst runt i mjukiskläder och tofflor och uppsatt hår. bloggat en del och läst massa inrednings och bröllopstidningar. en riktigt mysig kväll med andra ord (:

pratade just med helena och imorgon ringer hon och bokar in oss på gilda skolan, så vi ska bli behandlade, massage och kanske ansiktsbehandling? vi får se. mysigt ska det bli allafall. samma dag ska vi gå ut och äta på restaurang och sen gå på bio. vad jag längtar! älskar dig! älskar våra dagar, älskar våran fina vänskap! (:

nu ska jag borsta tänderna och gå och bädda upp sängen. tända läslampan och frossa i inredning (: myspys!

god natt ♥



Kommentarer
Postat av: Malin

Jättefina inspirationsbilder! Önskar vårt badrum var i stil med dom bilderna. Nu känns det bara boring. SÅnt kostar ju så mycket med. :( Men en dag...kanske? :) Man måste få drömma ju. Hörs sen! Kram

2008-01-22 @ 10:07:24
URL: http://inspirationsdesign.blogg.se
Postat av: fanny

malin: ja jag vill också! vill ha det stilrent :) det är en sak som är säkert. vi känner massa gubbar som jobbar med sånt här, så vi får det billigare sen när vi väl sätter igång som tur är :) ananrskostar det ju en förmögenhet :( kram!

2008-01-22 @ 11:17:08
URL: http://pinkpills.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback