Tisdag!

idag var jag riktigt pigg. vaknade först vid halv åtta och trodde att klockan var mycket mer.. så jag tvingade mig själv att ligga kvar i sängen tills nu iallafall. ska göra lite frukost och fixa iordning mig. idag ska jag och helena hem till hennes syster som gift sig och jag ska tanka massa information om bröllop osv. det blir kul (: vi ska köpa med oss en liten tårta, för hon fyller år snart hennes syrra och fika där. mys. sen kommer älsklingen och hämtar mig och vi ska åka och handla kattmat som nästan är slut. sen hem och jag ska handla, ska minsann göra bananmilkshake idag. är så sugen på det! (: och sen blir det myskväll för hela slanten!

hoppas att ni får en jättebra dag! hörs senare. ♥

image3836



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback