Tjejsnack - lista

Vecka 3/08
Din födelsedag


♥ när fyller du år?
- den 9 september.

♥ hur mycket fyller du nästa gång du fyller år?
-23 år. börjar bli gammal nu (;


♥ hur brukar du fira din födelsedag?
- nästan hela släkten kommer.. så vi brukar
vara nästan 30 st här hemma. kan bli lite rörigt och
så.. så iår blir det antingen gå ut och äta med alex
eller kanske en tjejmiddag med god mat och vin?


♥ önskar du dig någonting speciellt i år?
- jag önskar mig en egen laptop, helst en en dell i den här modellen


♥ kommer du ihåg någonting som du fick förra året?
- japp, fick nästan 20 tusen till nya tvn.. (: fast jag och alex delade på tvn så resten
shoppade jag nog upp image3831



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback