utbildning..!

spännande spännande. jag har just anmält mig till utbildningen. det står att den är fullbokad, men jag ringde och frågade och det fanns iallafall ganska stor chans att komma in.. det hade varit en del redan som hoppat av. lucky me (: nu får vi hålla tummarna att jag kommer in. isånnafall börjar utbildningen den 23 augusti. lavvli. och det blir perfekt att det bara är torsdagar och fredagar. så jag inte får panik över att gå från heltidssjukskriven till heltidsstuderande. sen tar det bara 10 min med tåg dit också. wii. längtar! :D

nu ska vi åka och handla tacos! och sen hem och äta, titta film, spela spel och ha myspyskväll (:

image3645



Kommentarer
Postat av: Malin

Hej! Vad är det för utbildning du ska gå? Kom inte in på länken. Ha det!! /Malin

Postat av: madde

PERFEKT utbildning till dig (: fast du redan är grym på det, nu blir du ju bara ÄNNU bätre på det. håller tummarna för att du kommer in (: Puss

2008-01-12 @ 01:27:00
URL: http://mentalsjukhuset.tjejsajten.se
Postat av: emma

vad fin du är:)

2008-01-13 @ 20:43:45
Postat av: emma

vad fin du är:)

2008-01-13 @ 20:45:45
Postat av: emma

vad fin du är:)

2008-01-13 @ 20:46:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback