vårrensning!

gud vad jag har varit effektiv idag då. titta bara, jag hann med allt (: imponerad av mig själv att jag orkat allt. det var älsklingen med vill jag lova (: vi sitter och har en liten paus just nu, han skulle kolla lite på datan så då passar jag på att blogga lite. har precis rensat ut mängder med kläder. allt ska säljas! kommer lägga upp lite här i bloggen till billiga priser, vill bara få iväg det. skönt när alla kläder som man använder får mer plats. rensningen resulterade i att vi slipper köpa trådkorgar och ställningar på ikea till våra handdukar (: nu har vi tio korgar och två ställningar och det blev två stora soppsäckar med kläder utrensat, whi. vi har gjort iordning mys till filmen (moröttsstavar, gurkstavar & dipp) ska bli gott. efter filmen ska vi dyka i säng. har ju två nya inredningstidningar att läsa, mysigt (: imorgon har jag satt upp en tvätt-tid mellan 16-19. längtar inte, men vad gör man. hellre att jag får bort all tvätt så jag och älsklingen kan umgås och ha mysigt och inte stå och tvätta nu när han har ledigt några dagar (: vi ska åka till norrtälje och beställa min vigselring. dom ska tydligen vara jätteduktiga där. så det blir en liten utflykt dit. tar ett tag att åka. så matsäck ska vi ta med oss. mysigt!

nu ska jag tända massa ljus och byta om från klänning till mjukisbrallor. puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback