Banan & Blåbärs smoothie



frukosten bestod av banan och blåbärs smoothie. himla god! och två knäckebrödmackor med rökt kalkon. jum.

vi gick upp 05 i morse och trodde faktiskt att vi skulle vara några av de första som köade för att få varsitt presentkort på 1000 kr. men när vi kom dit vid 06 så var det minst 70 st framför oss och tyvärr var det bara 50 st som fick presentkort. gissa när de första kom dit?! jag var tvungen att gå fram och fråga.. dom kom dit HALV två på natten. det är sjukt. haha. men det var kul att få se allt på varuhuset. det tog en timme innan vi var ute därifrån (: hittade jättefina badrumsmöbler för hälften av priset som dom säljer från hafa. ska kika lite närmare på dom sen på nätet (:

nu ska vi mysa i soffan, sen ska vi duscha, åka och byta våran köksradio som är pajko, åka till panduro och shoppa till tack-korten (vi bestämde oss igår för att göra egna) och sen i kväll ska vi åka och titta på bilen. innan det ska älsklingen till naprapaten.

hoppas ni får en mysig dag allihopa! /er fanny.




Kommentarer
Postat av: johan

Vad heter du på Facebook?

2008-07-16 @ 12:43:06
Postat av: fanny

johan: jag har ingen FB, har tagit bort den för jag använde den aldrig.

2008-07-16 @ 13:17:52
Postat av: Lilla jag

Vart var du någonstans?

2008-07-16 @ 19:31:34
URL: http://irenev.blogg.se/
Postat av: P L B

Hm, hittar ingenstans i vad för butik presentkortet gällde? Inte heller något passande recept till bilden?



/P

2008-07-16 @ 20:03:45
Postat av: fanny

P L B: det var ett nyöppnat byggvaruhus som heter hornbach som gav bort 1000 kr i presentkort till de 50 första som kom dit, klädda i deras färger - orange och cerise. bilden har jag tagit på smoothien.. så jag vet inte om den finns på nätet. har iallafall fixat 2 bananer, 1 dl frysta blåbär, 1.5 dl mini vanilj youhurt och lite mjölk. :)

2008-07-16 @ 20:15:17
Postat av: Malin Inspiration & design

Hoppas ni har en fin kväll gumman. :)



Kram till er!!

Postat av: Marielle

Ska ni inte plocka egan blåbär i sommar? Dem är ju godare än frysta:).

2008-07-17 @ 09:15:12
URL: http://donnadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback