Elva sanningar om mig

kul va. höhö. tidsfördriv iallafall

  jag sover med duntäcke året om, fryser alltid på natten.
  när jag köper godis köper jag hur mycket som helst, men äter bara en eller två bitar.
  jag har jobbat som modell i 15 år, men slutade för jag tyckte det var riktigt tråkigt.
  jag var jättemobbad i sjuan på högstadiet, blev spottad på och misshandlad av andra elever.
  jag är bisexuell och har haft en flickvän (dock var det för flera år sen)
  jag kan inte gå på toaletten utan att ha vattnet rinnande i kranen.. det kommer inget!
  jag är livrädd för daggmaskar och alex för alltid bära mig till bilen el. liknande om vi är ute när det regnar.
  min läkare har satt diagnosen borderline på mig och jag äter medicin varje dag för mitt "ostabila" tillstånd.
  min mamma vara bara 17 år när hon fick mig.
  jag kan inte sova utan min "snuttis" det är en filt jag har. haha
  jag är otroligt petnoga när det gäller städning och kan få panik om det är för rörigt *freak* (tur att alle också är ett freak)

vill ni veta mer? fråga på!



Kommentarer
Postat av: Helena

Misstänkte att du hade modellat för du är otroligt snygg!:)

Hm, nån fråga? Är du sugen på att bli en ung mamma du också?

2008-07-14 @ 18:47:58
URL: http://arendalirl.blogg.se/
Postat av: fanny

helena: ne va snällt sagt, blir helt röd ju ^^ ja, helst runt 25. och jag tror det blir runt där också. men viktigt är att jag har ett fast jobb känner jag :) kram

2008-07-14 @ 18:58:49
Postat av: Lizzie

Du har en väääldigt snygg hårfärg! Får man fråga vilket märke och nyans? Vilken är din originalfärg?

2008-07-14 @ 19:07:40
Postat av: fanny

Lizzie: tack så jättemycket! jag sprang och kikade i badrummet och jag använder viva (bold 'n brilliant color) nr 544 varm mahogany! min orginalfärg kommer jag knappt ihåg, haha. men innan jag började färga så hade jag mellanblont/mörkblont. kramar :)

2008-07-14 @ 19:12:43
Postat av: Pyrah

Flera punkter vi är lika på. Jag har också diagnosen Borderline, är bisexuell, älskar duntäcken, får också panik om det är rörigt eller stökigt, gillar inredning, älskar katter osv. :D

Kram på dig!

2008-07-15 @ 11:42:48
Postat av: Pinar

Borstar du tanderna med kallt eller varmt vatten (A)?

2008-07-15 @ 16:15:51
URL: http://nooshis.blogg.se/
Postat av: fanny

pyrah: lika som bär ju! då vet du ju hur jag är ung. för alla som har borderline är väl lika pånåge sätt antar jag (: jag gillar människor som är lika mig! hoppas du får en bra dag! kram

2008-07-15 @ 16:48:02
Postat av: fanny

pinar: jag borstar inte tänderna :O hihi. nej men jag borstar med lagom varmt. har jag kallt så ilar det i tänderna ^^

2008-07-15 @ 16:49:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback